
Zucchero on the beach at Waiheke Island – New Zealand
The italian bluesman Zucchero is now in Oceania for five concerts in New Zealand and Australia. The “Black cat World tour” started last March from San Diego (California). The first concert in Auckland was a great success. Next days he will be in Sydney, Melbourne, Adelaide and Perth. All the tickets for those four concerts were sold out.
The most important night will be at “Opera House of Sydney“, one of the best most famous and distinctive buildings in the World.
Zucchero will be in Japan. The end of the tour is scheduled on September 25th with the last concert at Arena di Verona.
More informations about the Tour
Si trova in Oceania la star italiana del blues Zucchero Fornaciari, impegnato in cinque concerti in Nuova Zelanda e Austria. Il “Black cat World tour” era partito a marzo da San Diego in California. Il primo concerto si è tenuto ad Auckland ed è stato un grande successo. Nei prossimi giorni Zucchero sarà a Sydney, Melbourne, Adelaide e Perth. Tutti i biglietti sono già esauriti da tempo.
L’evento più importante è senza dubbio quello dell'”Opera House di Sydney”, una delle strutture architettoniche più famose del mondo. L’artista italiano sarà poi in Giappone. La chiusura del tour è prevista per il 25 settembre con l’ultimo di cinque concerti all’Arena di Verona.